آموزشی

راه هایی برای ایجاد مهارت های خود برای یک شغل

به خاطر داشته باشید که مهارت ها باید در سوابق کاری و سایر بخش های رزومه برجسته شوند، مانند فعالیت های داوطلبانه یا گواهینامه های حرفه ای. در آنجا، کمتر احتمال دارد که یک مهارت خاص را به جای نشان دادن آن نام ببرید – برای مثال، شما “یک پروژه تیمی” را برای تکمیل موفقیت آمیز هدایت کردید، نه اینکه “مهارت های رهبری” یا “مهارت های مدیریت پروژه” دارید. آموزش آهنگسازی را از دست ندهید.

در اینجا، شما همچنین می توانید مثال های ملموسی از تأثیری که بر کارفرمای فعلی یا گذشته خود گذاشته اید، ارائه دهید. مهارت های چشمگیر در رزومه شما را به دقت مورد توجه قرار می دهد. نتایج چشمگیر در رزومه شما می تواند شما را به مصاحبه و احتمالاً پیشنهاد شغلی برساند. آموزش رایگان ویولن را پیشنهاد می کنیم.

در اینجا چند نکته و مثال در مورد نحوه ارائه مهارت های رزومه وجود دارد:

  • ارتباط – بر مهارت های کلامی، نوشتاری و ارائه، و همچنین مهارت های مشارکتی و خدمات مشتری خود تمرکز کنید. در سابقه کاری خود، نشان دهید که چگونه سوابق ارتباط قوی شما با همکاران، مدیر، مشتریان یا مشتریان شما نتایج قابل قبولی را به همراه داشته است.

یک خبرنامه ایمیل ماهانه برای مشتریان نوشت که ترافیک وب سایت را تا 35 درصد افزایش داد.

در هشت وبینار شرکتی ارائه شد که به طور میانگین به 5000 مخاطب در هر جلسه رسید

  • چندوظیفگی – ممکن است نشان دادن نتایج قابل سنجش برای چندوظیفه چالش برانگیزتر باشد. اما همچنان می‌توانید به کارفرما درباره وظایف و موقعیت‌های رقابتی که مرتباً با آنها برخورد کرده‌اید ایده بدهید – و اینکه چگونه این کار را با آرامش و کارآمد انجام داده‌اید.

پروژه‌های طراحی وب چندگانه برای تیمی متشکل از 20 نفر در محیطی پرسرعت به‌طور روان و آرام اولویت‌بندی شده است.

مدیریت مهلت‌های سرمقاله رقابتی برای گزارش سالانه شرکت و گزارش شهروندی شرکتی، در حالی که محتوای جدید هفتگی را به تیم بازاریابی ایمیلی سازمان ارائه می‌دهد که نرخ کلیک را تا 20% بهبود می‌بخشد.

  • رهبری – برای نشان دادن رهبری، لازم نیست در یک نقش مدیریتی باشید. مسئولیت تحویل مهم یک پروژه تیمی بزرگتر، کار به شیوه کارآفرینانه مستقل از یک تیم، نقب زدن عمیق در مشکلی فراتر از حد انتظار برای رسیدن به راه حل، همگی نشان دهنده رهبری و توانایی الهام بخشیدن به همکاران است. خارج از وظایف رسمی شما، تقویت نقش های داوطلبانه در شرکت نیز می تواند فرصتی برای نشان دادن رهبری با عمل ایجاد کند.

رهبری یک کارگروه 10 نفره که با هم کار کردند تا هزینه های عملیاتی شرکت را تا 15٪ کاهش دهند.

سازماندهی و ریاست یک کارگروه داوطلبانه کارمند شش نفره را بر عهده داشت که رویه‌های بشردوستانه شرکتی تحقیق می‌کرد و ذینفعان جدید را برای توجه به مدیریت ارشد توصیه می‌کرد.

  • حل مسئله – نقش اساسی را که برای مدیران فعلی و گذشته ایفا کرده‌اید، با برجسته کردن نمونه‌هایی از زمان‌هایی که در حل مشکلات قدیمی تیم دو چندان می‌کنید یا در مواجهه با چالشی خلاقیت نشان می‌دهید، نشان دهید.

اجرای روش‌های تلفیق جدید برای بسته شدن ماهانه و سه ماهه، کاهش زمان بسته شدن تا 30٪

92٪ از بلیط های پشتیبانی دسکتاپ در اولین تماس بدون تشدید بسته شد

  • قابلیت اطمینان – مدیران استخدام افرادی را در تیم خود می خواهند که کاری را که آنها می گویند انجام دهند. اگر با مشتریان خارجی کار می کنید، قابل اعتماد بودن می تواند به ویژه مهم باشد، زمانی که از دست دادن یک ضرب الاجل می تواند به معنای از دست دادن کسب و کار و آسیب دیدن شهرت باشد.

تمام پروژه ها را به موقع یا قبل از مهلت تکمیل کرد که منجر به ارتقاء به مدیر حساب پس از 12 ماه خدمت شد.

دو بار لوح تقدیر «حضور بی‌نقص» مدیر عامل شرکت را در رویداد سالانه تقدیر از کارکنان شرکت دریافت کرد.

  • فناوری – مهارت‌های فناوری در رزومه شما باید با شغلی که دنبال می‌کنید مرتبط باشد. اگر به‌دنبال نقش دستیار اداری هستید، نیازی نیست در آن درس در منطق داده‌ای که قبل از تغییر رشته خوانده‌اید، جا بیفتید. و اگر یک طراح UX یا برنامه نویس کامپیوتر هستید، تماس زیادی برای تبلیغ آشنایی شما با Word یا Google Docs وجود نخواهد داشت.

ارائه های ماهانه پاورپوینت برای پشتیبانی از گزارش مدیر نظارت از کمپین های رسانه های اجتماعی/ایمیل، مشارکت مشتری و نرخ تبدیل به تیم اجرایی ایجاد کرد.

پس از اینکه مدیران موفقیت ارائه ها را تشخیص دادند، به سایر کارکنان پشتیبانی آموزش داد

بهینه سازی بیش از 300 پست وبلاگ، افزایش ترافیک ارگانیک تا 33٪ و نرخ تبدیل تا 15٪

با مهارت های شغلی در رزومه خود چه کاری را نباید انجام دهید؟

ما همه اینها را در یک مکان یا مکان دیگر گفته ایم. اما اکنون که احساس می کنید باید چه کاری انجام دهید، در اینجا خلاصه ای از کارهایی است که باید با رزومه خود از انجام آنها اجتناب کنید:

  • در مورد مهارت های خود یا هر چیز دیگری اغراق نکنید و دروغ نگویید. هرگز تسلیم وسوسه ایجاد یک عنوان شغلی، اضافه کردن گواهینامه یا مهارت هایی که ندارید، یا زینت بخشیدن به شغلی که تا زمانی که شما می گویید دوام نیاورده، نشوید. ادعاهای نادرست یا بیان حقیقت ارزش ریسک را ندارد. اکثر شرکت‌ها بررسی‌های پیشینه و مراجع تماس را انجام می‌دهند، و دروغ‌گویی به شدت به اعتبار شما آسیب می‌زند – و احتمالاً به قیمت کار شما تمام می‌شود.
  • اعداد را کنار نگذارید همانطور که بحث کردیم، مبهم نباشید. مهم نیست برای چه موقعیتی درخواست می کنید، باید سعی کنید ارزش خود را کمی کنید. آیا هزینه های شرکت خود را کاهش داده اید، فروش را افزایش داده اید یا به بازارهای هدف جدیدی رسیده اید؟ آیا به سؤالات مشتری پاسخ دادید یا سفارشات را X٪ سریعتر از سال قبل پردازش کردید؟ همه این دستاوردها شامل اعدادی است که می توانید در رزومه خود استفاده کنید.
  • از کلمات سوء استفاده نکنید رزومه خود را از نظر کلامی بررسی کنید. اگر احساس می‌کنید یک بخش کوتاه است، می‌تواند وسوسه انگیز باشد که با زبانتان گل‌آمیز شوید، اما «به دلیل این واقعیت» به خوبی «چون» نیست. همچنین از استفاده از اصطلاحات تخصصی تجاری یا کلیشه هایی مانند “هم افزایی” یا “خارج از جعبه” خودداری کنید.
  • تصحیح را فراموش نکنید قبل از اینکه رزومه را ارسال کنید، آن را برای اشتباهات املایی، دستوری و قالب بندی بررسی کنید. سپس از کسی که اهداف جستجوی شغل را درک می کند بخواهید آن را بررسی کند. یک نسخه چاپ شده را مرور کنید: گاهی اوقات تشخیص خطاها روی کاغذ راحت تر از صفحه کامپیوتر است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *