آموزشی

بازی و ریاضی

1. کافه مینی پت ساگو

این برنامه سرگرم کننده که توسط Sago Sago Toys Inc. طراحی شده است، به کودکان پیش دبستانی اجازه می دهد تا غذاهای خوشمزه را برای کافه حیوانات خانگی خود بشمارند، مرتب کنند و مطابقت دهند. این یک راه سرگرم کننده برای یادگیری در مورد اشکال، اعداد و رنگ ها است. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS در دسترس است و قیمت آن 3.99 دلار است.

2. کم و بیش

مهدکودک ها این بازی را دوست خواهند داشت! این بازی که برای بهبود تعداد و مهارت های شمارش آنها طراحی شده است، بچه ها را به چالش می کشد تا روی گروهی که کمترین یا بیشترین آیتم ها را دارند کلیک کنند.

3. رفتینگ در آب: ریشه های مکعبی

یک بازی ریاضی چالش برانگیز و سریع برای کلاس هشتم، Water Rafting: Cube Roots به بچه ها این امکان را می دهد تا در حالی که به سمت خط پایان مسابقه می دهند، تعیین ریشه های مکعبی چندین مکعب کامل را تمرین کنند.

4. ده ها و یک ها

این کاربرگ که برای کلاس دوم در نظر گرفته شده است، به کودک شما اجازه می دهد تا ده ها و یک ها را تمرین کند.

5. 3 چوب کبریت را حرکت دهید تا 3 مثلث مساوی به دست آورید.

6. ماهی گرسنه توسط ریاضی حرکت

شهودی و سرگرم کننده، این برنامه به بچه ها اجازه می دهد تا با تغذیه ماهی با رژیم غذایی صحیح، جمع، تفریق و اعداد منفی را تمرین کنند. این بازی برای تقویت محاسبات ذهنی و افزایش خودکار بودن در جمع و تفریق اعداد صحیح منفی و مثبت طراحی شده است، این بازی برای کودکان 3 تا 11 ساله ایده آل است. سطح جمع اضافی، دو سطح تفریق و سطوح مختلف منفی.

7. Impostor: Fractions را پیدا کنید

8. دربی دیویژن

این بازی که برای کمک به بچه ها برای تقسیم اعداد بر حسب حافظه و مطابقت عبارات تقسیم با ضرایب صحیح طراحی شده است، بچه ها را به چالش می کشد تا اسب های خود را به پیروزی برسانند!

9. پازل عددی 3×3=5

1 چوب را حرکت دهید تا معادله درست شود.

10. تطبیق نماد گسترده

این کاربرگ زنده که برای کلاس دوم طراحی شده است، بچه ها را به چالش می کشد تا فرم در حال گسترش را با شماره خبرنگار آن مطابقت دهند.

11. مسابقه اسکی: اعداد صحیح گم شده با عملیات مختلط

این بازی آنلاین سریع که برای کلاس هفتم طراحی شده است، به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا در حین مسابقه به سمت خط پایان، عملیات حل خود را با مهارت‌های اعداد صحیح تقویت کنند. از بچه ها انتظار می رود که اعداد صحیحی را که معادلات را درست می کنند، تعیین کنند.

12. DragonBox Algebra 12+ توسط WeWantToKnow

این برنامه برنده جایزه طیف گسترده ای از مفاهیم ریاضی را پوشش می دهد: جمع، ضرب، تقسیم، پرانتز، جمع کسری، علائم مثبت/منفی، فاکتورسازی، جمع آوری اصطلاحات مشابه و جایگزینی. این برنامه که برای کودکان 9 تا 11 ساله طراحی شده است، 7.99 دلار قیمت دارد و در گوگل پلی، اپ استور و آمازون در دسترس است.

13. 3 مربع در 3 اندازه مختلف

در این تصویر 5 مربع وجود دارد: 4 مربع کوچک و 1 مربع بزرگ. 2 چوب کبریت را حرکت دهید تا 3 مربع در 3 اندازه مختلف ایجاد کنید.

14. شمارش دست ها- فعالیت ریاضی

اگر کودک شما در حال یادگیری شمارش، اضافه کردن یا تفریق است، این فعالیت پیشنهادی توسط مامان JDaniel4 می‌تواند کمک عملی را برای شما فراهم کند تا شمارش، اضافه کردن یا تفریق را سرگرم‌کننده و آسان کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت دستکش پلاستیکی، حبوبات، نوار لاستیکی و یک قاشق است.

15. Flocabulary: ضرب و تقسیم

یک برنامه یادگیری نوآورانه و جذاب برای همه مقاطع تحصیلی، Flocabulary از موسیقی آموزشی هیپ هاپ برای کمک به دانش آموزان برای دستیابی به موفقیت تحصیلی استفاده می کند. در اینجا می توانید مجموعه ای از آهنگ های سرگرم کننده و جذاب را بیابید که به دانش آموزان کمک می کند ضرب و تقسیم را تمرین کنند.

16. سیمون می گوید: “هندسه!” توسط اسکولاستیک

این بازی کلاسیک را می توان برای کمک به بچه ها در تمرین هندسه به روشی جذاب و چالش برانگیز تطبیق داد. هدف از بازی این است که بچه ها با بازوهای خود اصطلاحات هندسی مانند خطوط عمود و موازی و زوایای مبهم، تیز و راست را به تصویر بکشند.

17. اعداد را در 5 بنویسید

این بازی آنلاین سرگرم‌کننده که برای کلاس دوم طراحی شده است به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا نوشتن اعداد را برای ساختن یک عدد تمرین کنند.

18. الگوها

این کاربرگ که برای کودکان 5 تا 7 ساله در نظر گرفته شده است، به بچه ها اجازه می دهد تا شکل ها و الگوها را به روشی تعاملی و سرگرم کننده تمرین کنند.

19. زیر 5 قرار دهید

آیا می توانید با ترکیب کاشی های شکسته پرنده را آزاد کنید؟ این بازی سرگرم‌کننده و جذاب، بچه‌ها را به چالش می‌کشد تا تا 5 زیرنویس کنند و مشکلات شمارش را حل کنند.

20. جستجوی گنج: نمودار ضرب

این بازی تعاملی برای کمک به کودکان در تجسم الگوهای ضرب، استفاده از ساختار داده شده و ضرب در 100 در نظر گرفته شده است، این بازی تعاملی برای دانش آموزان کلاس سوم و چهارم ایده آل است.

21. نقاط را وصل کنید: فیل (سخت)

این کاربرگ که برای تمرین پرش شمارش ایده آل است، بچه ها را به چالش می کشد تا یک فیل را با پرش شمارش از 10 ثانیه تا 200 بکشند.

22. 2 چوب کبریت را جابجا کرده و 1 را بردارید تا جواب 1 شود.

23. خرس های دوتایی

این بازی که برای کلاس دوم طراحی شده است، دانش آموزان را با زبان باینری به شیوه ای جذاب آشنا می کند. دانش آموزان باید از مهارت های استراتژیک و منطقی خود برای کشف الگوها استفاده کنند.

24. اشکال کسری

این کاربرگ که برای کلاس سوم طراحی شده است، به بچه ها این امکان را می دهد که کسرهای نامناسب و اعداد مختلط را با نگاه کردن به اشکال ترسیم شده شناسایی کنند.

25. هاوربردهای مریخی

این بازی چند نفره که برای کلاس پنجم طراحی شده است، ابزار ایده آلی برای تمرین عبارات جبری است که شامل ضرب، جمع، تفریق و عملیات ترکیبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *