آموزشی

نکاتی مهم برای موفقیت در دوره های انلاین

1. مطالعه را لذت بخش کنید

پخش موسیقی شاد مرا هوشیار و در حال خوب نگه می دارد. حفظ روحیه خوب در حین مطالعه، باعث می شود که مطالعه سریعتر و بسیار لذت بخش تر شود.

موسیقی ملایم پخش کنید. وقتی مطالعه می‌کنم، موسیقی به من کمک می‌کند آنچه را که مطالعه کرده‌ام به خاطر بیاورم و تمایل دارم آن را به آهنگ تبدیل کنم.

نکته من قهوه، قهوه، قهوه و قهوه بیشتر است. خوب، خوب، این فقط برای من است. و اگر به دلیل داشتن کودکان پر سر و صدایی که با کنترل صدا نمی آیند، اتاق ساکتی ندارید، هدفون های حذف نویز را امتحان کنید (شوخی).

من دوست دارم با قهوه درس بخوانم. زمانی که نیاز به مطالعه سخت دارم، قهوه خوراکی من برای خودم است. با شروع مطالعه با چیزی که از آن لذت می برم، کل جلسه مطالعه ام را بهتر می کند.

خوش بگذره. حضور در مدرسه و یادگیری در مورد موضوعات جدید مورد علاقه شما هیجان انگیز و با ارزش است. استرس گرفتن هنگام رفتن به مدرسه آنلاین بسیار آسان است، اما اگر به درستی انجام شود، تحصیل در مدرسه می تواند بسیار مفید باشد.

مهمتر از همه، از فرآیند، فرصت ها و تجربه منحصر به فردی که مطالعه آنلاین می تواند ارائه دهد، لذت ببرید!

2. استراحت کنید

استراحت های مکرر و کوتاه داشته باشید. بعد از یک ساعت نگاه کردن به صفحه کامپیوتر، ذهن من کمی بی حس می شود، بنابراین دریافتم که کنار رفتن و چند دقیقه وقت گذاشتن به خودم راهی برای جوان کردن مغزم است.

برای جلوگیری از فشار، استراحت های منظم داشته باشید (و مطمئن شوید که فضای مطالعه شما به درستی تنظیم شده است). یک استراحت سریع و پیاده روی در بیرون واقعا می تواند شما را برای ادامه تحصیل احیا کند. و مجبورش نکن کار را زمانی انجام دهید که در چارچوب ذهنی درستی هستید (مطالعات آنلاین انعطاف پذیرتر هستند تا بتوانید این کار را انجام دهید).

بین زمان مطالعه وقفه های 5 یا 10 دقیقه ای در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند نفس بکشید و یک میان وعده بخورید یا از حمام استفاده کنید. شما در مسیر می‌مانید و در عین حال چند دقیقه آرامش و آسودگی به دست می‌آورید.

در مورد یک کار تصمیم بگیرید، یک تایمر برای 25 دقیقه تنظیم کنید و کار کنید! اگر حواس پرتی به سرتان زد، آن را یادداشت کنید، اما به کار خود بازگردید. وقتی زنگ به صدا درآمد، یک استراحت کوچک داشته باشید. به پیاده روی بروید، یک فنجان چای درست کنید یا سگی برای نوازش پیدا کنید. این به طور قانونی من را از داشتن چشم های مربعی باز می دارد. مامان افتخار خواهد کرد

3. سالم بمانید

سالم ماندن! “Mens sana in corpore sano: ذهن سالم در بدن سالم”. مغز ما تنها زمانی می تواند به بهترین شکل کار کند که بدن ما خوب باشد. استراحت های منظمی داشته باشید که شامل ورزش و هوای تازه است و غذای خوب بخورید! تهیه یک وعده غذایی سالم یا رفتن به دویدن وقت شما را تلف نمی کند. من معمولاً بهترین ایده هایم را در حین دویدن در کوهستان به ذهنم می رساند.

خوب غذا خوردن، خواب کافی و استراحت های منظم به مدت 10 تا 15 دقیقه برای کشش بازوها و پاها به حفظ تمرکز و جلوگیری از فشار چشم ناشی از مانیتورهای رایانه کمک می کند.

سالم بخورید و هیدراته بمانید. در حالی که همه کارها را انجام می دادم، یادم می رفت درست غذا بخورم و مایعات کافی ننوشیدم. پس حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است؟ مریض شدم این واقعاً سنگ بزرگی را در جاده آموزشی من قرار داد. وقتی در بیمارستان هستید نمی توانید آنلاین مطالعه کنید، پس به فکر خود باشید.

مهم خواب است. ما به عنوان انسان بالغ برای عملکرد به هفت تا هشت ساعت خواب نیاز داریم. من درک می کنم که نیاز به جمع کردن همه دانش قبل از مسابقه یک ایده شناخته شده در دانشگاه است، اما مطالعه کلیدی است. من در مورد مطالعه شب قبل صحبت نمی کنم، بلکه احتمالاً یک ماه قبل است. شب قبل از مسابقه باید به یک وعده غذایی خوب و خواب اختصاص داده شود. وقتی مغز خواب است، ذهن می تواند به وضوح فکر کند و نکات مطالعه گذشته را مرور کند.

استراحت یک امر ضروری است. اگر خواب مناسبی داشته باشم، به نظرم کاغذهایم کمتر دیوانه کننده به نظر می رسند.

زیاده روی نکنید. به یاد داشته باشید که وقت خود را با دوستان و خانواده بگذرانید. خوب است کمی تعادل داشته باشید. برای شادی کلی، سلامت عقل و برای حفظ روابط شما خوب است.

4. با دیگران ارتباط برقرار کنید

با دیگران ارتباط برقرار کنید! پورتال‌های آنلاین، تابلوهای گفتگو و فیس‌بوک می‌توانند به یافتن دانش‌آموزان در همان دوره، شاید حتی در منطقه محلی شما کمک کنند. با همسالان خود ارتباط برقرار کنید و برای ارزیابی های گروهی با هم متحد شوید، در تماس بمانید، و با تصحیح خواندن، نکات و تبادل منابع به یکدیگر کمک کنید. صحبت با دانش آموزان دیگر ذهن من را باز می کند و انگیزه ام را حفظ می کند.

بخش مهمی از کلاس آنلاین، مشارکت و بحث در کلاس است. پست‌هایی که دیگران را درگیر می‌کنند در مفهوم‌سازی مقاله‌های تحقیقاتی و ارائه‌های اسلاید که به عنوان تکلیف اختصاص داده می‌شوند، کمک می‌کنند. اگرچه مشارکت در کلاس به درصد زیادی از نمره من نمی رسد، اما فرآیندهای من را برای کل کلاس هدایت می کند. این میانگین نمره A را که در طول دوره مطالعه آنلاین خود حفظ کرده‌ام را شامل می‌شود.

مشغول کردن! صرفاً به این دلیل که یادگیری آنلاین است، خود را رها نکنید. با همکلاسی ها و استاد خود طوری تعامل کنید که انگار در حال یادگیری در کلاس هستید تا از مزایای نهایی بهره مند شوید.

ارتباط با دانش آموزان دیگر حیاتی است. مردم ممکن است فکر کنند که آموزش آنلاین راهی برای اجتناب از صحبت با دانش آموزان دیگر است. با این حال، این درست نیست. برای درک کامل مطالب خاص، گاهی لازم است که دیدگاه شخص دیگری را در مورد موضوع مورد بررسی قرار دهیم. صحبت کردن با دانش‌آموزان دیگر از طریق پیام‌رسانی یا ارسال نظرات، گاهی اوقات می‌تواند ذهن دانش‌آموز را به نظرات دیگر باز کند یا به آنها در درک یک تکلیف کمک کند. دانش آموزان از یکدیگر یاد می گیرند و یادگیری مشارکتی مانند هر کالج سنتی به صورت آنلاین است.

در کلاس خود و همچنین با همکلاسی های خود فعال باشید. سوال بپرسید و تا جایی که می توانید شرکت کنید. به عنوان یک زبان آموز آنلاین فرصت های بسیار خوبی وجود دارد زیرا دانش آموزان کلاس شما معمولاً از سراسر ایالات متحده هستند. به عنوان یک دانش آموز، شما می توانید اطلاعاتی را ترسیم کنید و دانش و دیدگاه های متفاوتی نسبت به آنچه که ممکن است در یک محیط کلاسی حضوری به دست آورید، به دست آورید.

ارتباطات اولین چیزی است که یادگیری آنلاین را به یک تجربه مثبت تبدیل می کند. به استاد خود ایمیل بزنید، در انجمن ها پست کنید، به همکلاسی های خود پیامک ارسال کنید – از هر مهارت ارتباطی که دارید استفاده کنید تا مطمئن شوید آنچه را که از دوره نیاز دارید دریافت می کنید. شناخت هر چه بیشتر همکلاسی های خود جنبه مثبت یادگیری آنلاین است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی یک دوست جدید پیدا خواهید کرد!

من تازه وارد دوره های آنلاین هستم و به سرعت متوجه شدم که فقط پاسخ دادن به پست های استاد کافی نیست. برای درک بهتر ایده یا مفهومی که در یک بحث گروهی آموزش داده می شود، باید بین خودمان سوال بپرسیم و به ایده هایی که «تفکر خارج از چارچوب» در نظر گرفته می شوند، به شیوه ای مثبت پاسخ دهیم.

آداب ایمیل ضروری و بسیار مهم است زیرا تنها شکل ارتباطی است که بسیاری از برنامه های آنلاین در آن شرکت می کنند. یک “صبح بخیر” ساده، “امیدوارم این ایمیل به خوبی به دست شما برسد”، “متشکرم”، “لطفا” یا “شما هستید” بسیار قدردانی می شود” اهمیت زیادی دارد. حرکات گرم کمک زیادی به من می کند و دائماً به من یادآوری می شود که تفاوت زیادی ایجاد می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *