سفر و گردشگری

راهنمای نهایی سفر جاده ای برای کاوش در جزیره کیوشو، ژاپن

جزیره کیوشو بخشی منحصر به فرد از ژاپن است که اغلب توسط بازدیدکنندگان نادیده گرفته می شود.

از نقاط شلوغ توکیو و کیوتو دور است.

اگر به شما بگویم که جزیره کیوشو فقط یک پرواز داخلی کوتاه است و دسترسی به آن و اکتشاف آن آسان است، چه؟

کیوشو با حومه شهر خیره کننده و مناظر بی نظیر با درختان، کوه ها و آتشفشان های فعال بهشتی برای دوستداران طبیعت است. این جزیره تجربه‌ای آرام‌تر از ژاپن را ارائه می‌دهد و به شما استراحتی از شلوغی و شلوغی محبوب‌ترین شهرهای این کشور می‌دهد.

چیزی که بیشتر از همه در مورد جزیره کیوشو دوست دارم این است که چقدر این جزیره برای بازدیدکنندگان آسان و قابل دسترسی است و این مکان عالی برای لذت بردن از یک سفر جاده ای در ژاپن است.

پس برای چی منتظری؟ گواهینامه رانندگی خود را بسته بندی کنید، یک ماشین کرایه بگیرید و مناظر اصلی جزیره کیوشو را کشف کنید. اطلاعات بیشتر در مورد جزیره کیوشو را اینجا بخوانید.

من یک برنامه سفر سرگرم کننده برای کاوش کیوشو تهیه کرده ام که می تواند در طول یک هفته انجام شود.

کیوشو همه چیز را از مناطق اویتا گرفته تا حومه‌های حیرت‌انگیز یوفوین و از آتشفشان‌های آسو تا قلعه‌های کوماموتو گرفته تا زندگی‌های شبانه هیجان‌انگیز فوکوئوکا دارد.

در اینجا راهنمای نهایی من برای کاوش در کیوشو، ژاپن است:

گزینه های حمل و نقل: پرواز به کیوشو از توکیو

پرواز به جزیره کیوشو از فرودگاه بین المللی هاندا توکیو نمی تواند ساده تر باشد. پس از رسیدن به ترمینال بین المللی می توانید به ترمینال داخلی منتقل شوید.

پروازهای داخلی زیادی به کیوشو می روند. با خطوط هوایی ژاپن یا ANA (All Nippon Airways) می توانید به اویتا، کوماموتو یا فوکوئوکا پرواز کنید که بزرگترین و محبوب ترین فرودگاه از این سه فرودگاه را دارد.

فرودگاه ناریتا توکیو نیز گزینه هایی برای پرواز به کیوشو دارد، مانند پرواز با جت استار به فوکوئوکا.

همچنین می توانید با قطار سریع السیر شینکانسن به جزیره کیوشو بروید. بسته به جایی که در ژاپن هستید، می توانید با استفاده از خطوط JR Tōkaidō Shinkansen یا Sanyō Shinkansen از توکیو یا از ایستگاه Shin-Osaka به ایستگاه Hakata (Fukuoka) با قطار بروید.

قطار (جزئیات اینجا توضیح داده شده است) در مقایسه با پرواز (سایت خرید بلیط هواپیما) می تواند گزینه گران تری برای مسافران باشد. زمان سفر از توکیو به هاکاتا با قطار حدود پنج ساعت است. اگر قصد دارید در ژاپن سفرهای زیادی با قطار انجام دهید، توصیه می‌شود از گذرنامه قطار ژاپن استفاده کنید.

نحوه اجاره ماشین در کیوشو، ژاپن

اجاره ماشین در جزیره کیوشو، ژاپن بسیار آسان است. حتما قبل از ورود به ژاپن برای گواهینامه رانندگی بین المللی در کشور خود از قبل ثبت نام کنید.

من به فرودگاه اویتا رسیدم و از شرکت اجاره خودرو تویوتا استفاده کردم که خدمات پیکاپ از فرودگاه را ارائه می داد. پس از کاوش در کیوشو، می‌توانم ماشین کرایه‌ای را در پایان سفر در فوکوئوکا رها کنم.

یک نکته می تواند درخواست یک سیستم ناوبری انگلیسی در ماشین اجاره ای خود باشد، زیرا آنها هر دو سیستم ژاپنی و انگلیسی را در دسترس دارند.

رانندگی در ژاپن بسیار ساده و راحت است. فقط به محدودیت سرعت محلی توجه داشته باشید. همچنین توصیه می شود مقداری پول خرد را برای پارکینگ و عوارض در دسترس داشته باشید زیرا معمولاً ماشین ها فقط پول نقد می گیرند.

مسیر سفر جاده ای توصیه شده در اطراف جزیره کیوشو

برای تکمیل مسیر سفر جاده ای توصیه شده من، برای بازدید از همه مقاصد ذکر شده در این راهنما به یک هفته زمان نیاز دارید.

در صورت تمایل، می‌توانید بخش‌ها را جدا کنید تا در یک آخر هفته طولانی تکمیل کنید یا زمان بیشتری را صرف کنید و زمان بیشتری را در هر مقصد بگذرانید و سفر را بیشتر از یک هفته تمدید کنید. این گزینه صرفاً بر اساس نحوه سفر شماست.

توصیه می‌کنم برای دریافت خودروی کرایه‌ای خود به فرودگاه اویتا پرواز کنید و سپس سفر را در فوکوکا پایان دهید. اگر می‌خواهید مسیر را تغییر دهید، می‌توانید با پرواز به فوکوئوکا شروع کنید و به اویتا خاتمه دهید.

گزینه دیگر این است که از فوکوکا شروع کنید و سپس از اویتا دور بزنید و به فوکوکا برگردید (زمان سفر 2 ساعت). Toyota Rent a Car دارای نقاط تحویل و تحویل در هر دو مکان است.

همه گزینه‌های مسیر منعطف هستند و این بستگی به نحوه رسیدن به جزیره کیوشو دارد، بنابراین با خیال راحت توصیه‌های من را برای مطابقت با برنامه‌های سفر خود تغییر دهید.

داده های جهانی 3G/4G و Wi-Fi در کیوشو، ژاپن

در سراسر جزیره کیوشو سیگنال 4G را قابل اعتماد و به خوبی وصل کردم. توصیه می‌کنم در حین کاوش در ژاپن مقداری داده دریافت کنید تا بتوانید در ارتباط بمانید – این سیم کارت 4G را در نظر بگیرید.

Google translate می‌تواند برای کمک به مکالمات مفید باشد و اگر سیستم ناوبری گیج‌کننده شود، نقشه‌های Google می‌توانند در مسیرها کمک کنند. در صورت مواجهه با تاخیر در مسیر، تماس با مهمان‌خانه‌های محلی نیز مفید است.

توصیه می‌کنم یک دستگاه Skyroam را در سفر خود همراه داشته باشید، زیرا نرخ‌های روزانه خوبی را برای چندین دستگاه ارائه می‌دهد تا بتوانید در هنگام اقامت در ژاپن متصل بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *