سلامتی

چگونه زندگی طولانی تری داشته باشیم؟

در زیر، نکات مهم متخصصان سلامت و تندرستی را برای اتخاذ عادات سالم گردآوری کرده‌ایم به‌علاوه راه‌های ساده‌تری که می‌توانید سبک زندگی سالم‌تری داشته باشید و عمر طولانی‌تری داشته باشید.

از صابون استفاده نکنید

هنوز حمام کردن را متوقف نکنید. در انتخاب محصولات مناسب بین پاکسازی سالم و پاکسازی مضر تفاوت وجود دارد. “بزرگترین مشکلی که با شستن صورت شما می بینم این است که مردم از چیزهای اشتباهی برای پاکسازی استفاده می کنند – مانند صابون ها که برای پوست شما خوب نیستند. آنها سد اپیدرمی را از پروتئین ها و چربی های طبیعی آن پاک می کنند. من با صابون این کار را نمی کنم. منظورم یک نوار است، منظورم محصولی با pH 13 یا بالاتر است. پوست دارای PH طبیعی 5.5 است، بنابراین شما می خواهید محصولی در این محدوده باشد، مانند نوار زیبایی Dove، که میله اصلی است که می توانید از آن استفاده کنید. گوهارا می‌گوید: اگر می‌خواهید فقط یک بار صورتتان را بشویید، توصیه می‌کنم این کار را در شب انجام دهید. اگر می‌توانید این کار را دو بار در روز انجام دهید، بهتر است.

هفته ای یکبار لایه برداری کنید

ما زمان کافی را صرف تحقیق و انتخاب محصولات مناسب می کنیم، اما تا زمانی که پوست خود را برای جذب این موارد موضعی آماده نکنیم، نتایج را نخواهیم دید. “لایه برداری ضروری است. ما روزانه حدود 50 میلیون سلول پوست را از دست می دهیم. برخی از آنها به طور طبیعی می ریزند و برخی از آنها آویزان می شوند. هنگامی که در اطراف آویزان می شوند، این مانع از نفوذ مواد مفید به پوست می شود. شما نیازی به چیزی ندارید. گوهارا می‌گوید: ریزدانه‌ها یا بافت شنی. اعمال فشار با پارچه شستشو برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست کافی است.

همیشه قبل از استفاده از محصولات آرایشی آنها را تست کنید

وعده درخشش جوان – همه در یک بطری زیبا با مهر تایید ارگانیک بسته بندی شده است – می تواند به ویژه جذاب باشد، اما بهتر است قبل از اینکه صورت خود را در جدیدترین محصول کف کنید، دقت لازم را انجام دهید. “فقط به این دلیل که چیزی ارگانیک و طبیعی است به این معنی نیست که برای پوست شما مفید است. پیچک سمی ارگانیک و طبیعی است و برای پوست شما خوب نیست. هنگام امتحان یک محصول جدید، توصیه می کنم بیمارانم آن را روی بازوی داخلی خود بمالند. گوهارا می‌گوید به‌عنوان یک آزمایش یک هفته‌ای برای دیدن اینکه آیا پوست آن‌ها ملتهب می‌شود یا خیر.

برای سرطان پوست غربالگری کنید

ممکن است در نوجوانی و بیست سالگی آرزوی برنزه شدن داشته باشید، اما لکه‌های خورشیدی و ترس‌های سرطان پوستی که در این مسیر به وجود می‌آیند را نباید ساده گرفت. آکادمی پوست آمریکا غربالگری سالانه سرطان پوست را توصیه می کند که از سن 40 سالگی شروع شود، با این فرض که قبلاً هیچ سرطان پوستی نداشته اید یا سابقه خانوادگی ملانوم دارید. یک متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره. ملانوما در حال حاضر سرطان پوست شماره دو در زنان جوان است، بنابراین غیرممکن نیست که این موارد زودهنگام ایجاد شوند. اگر فقط یک بار در یک غرفه برنزه بوده اید، عاقلانه است که به آن مبتلا شوید. گوهارا می گوید: غربالگری سرطان پوست.

به یاد داشته باشید که بایستید

صرف نظر از حجم کاری شما، استراحت های کوچک در طول روز برای مراقبت از کارتان غیرقابل مذاکره است. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم در مورد سلامت قلب می توانند مرتکب شوند این است که قلب خود را نادیده می گیرند. دکتر گلدبرگ می گوید، مانند سیگار کشیدن و زیاد نشستن می تواند خطر حمله قلبی را افزایش دهد.

تنفس عمیق

هنگامی که نفس عمیق و کامل می‌کشید و این روش را به عنوان روشی که همیشه نفس می‌کشید اتخاذ می‌کنید، می‌توانید پاسخ استرس را از خود دور نگه دارید. تنفس عمیق و کامل با دسترسی به بخشی از سیستم عصبی، احساس آرامش و آرامش درونی بیشتری ایجاد می‌کند. تاکر می گوید که به ما اجازه استراحت و هضم می دهد.

از پزشک خود در مورد قلب خود بپرسید

در اصل، تغذیه سالم و ورزش می تواند به سلامت قلب شما کمک کند، اما بهتر است در مورد سایر موارد بدن با یک متخصص مشورت کنید. با پزشک مراقبت های اولیه خود برنامه ریزی کنید تا در مورد عوامل خطر شخصی خود بیاموزید. در مورد فشار خون خود خواهید آموخت و آزمایشگاه هایی را برای بررسی سطح کلسترول و گلوکز خود ترسیم می کنند. با اطلاعاتی در مورد سابقه بیماری قلبی در خانواده خود به قرار ملاقات بروید [ دکتر گلدبرگ می گوید تا پزشک بهترین و دقیق ترین توصیه های ممکن را برای حفظ سلامت قلب به شما ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *