آموزشی

واژگان برای توالی رویدادها: نکات ضروری برای بهبود گفتاری انگلیسی

چه چیزی را هر روز دنبال می کنیم؟ از صبح تا شب فعالیت روزانه ای که انجام می شود. حتی زمانی که تصمیم می‌گیریم چگونه دایره لغات خود را بهبود ببخشیم، یک ترتیب یا توالی وجود دارد که باید رعایت شود.به طوری که شما از پایه شروع کنید و به تدریج زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. هیچ فعالیتی وجود ندارد که دنباله ای از ابتدایی تا سخت ترین نداشته باشد. بیایید ابتدا بفهمیم که چرا ترتیب وقایع مهم است.

چگونه در مکالمات انگلیسی بهتر شویم؟

آن را از ابتدا یاد بگیرید

نکته مهمی که درابتدای راه باید به آن توجه کنید این است که اگر میخواهید زبان انگلیسی را به خوبی صحبت کنید، باید اصول های زبان را به درستی یاد بگیرید. داشتن تمرکز روی دستورات زبان و همچنین رفع همه ی سردرگمی ها، راهی مناسب خواهد بود. برای اینکه درک بهتر و وضوح بیشتری داشته باشید، باید کلمه ها و عبارت ها و سیستم فعل زمان را در انگلیسی به خوبی یاد بگیرید.از اینها گذشته، به وجود آوردن یک پایه محکم بسیار مهم است.

روزانه تمرین کنید

این چیزی نیست که بتوانید با یک یا دو بار در هفته آن را انجام دهید. شما باید زمانی را در برنامه معمول خود اختصاص دهید تا یاد بگیرید چگونه روان انگلیسی صحبت کنید. اگر روزانه و با حوصله تمرین کنید عالی است زیرا چیزی نیست که بتوانید در یک روز به آن مسلط شوید.

مهم است که بدانیم این یک روش زمان‌بر است که با تمرین بهبود می‌یابد. این بیشتر شبیه یک روتین است، مثل مسواک زدن روزانه. همین امر ممکن است در مورد یادگیری برقراری ارتباط روان به زبان انگلیسی نیز گفته شود. همچنین می توانید با کمک معلم خصوصی آنلاین خود روی مهارت های خود کار کنید.

مکالمه انگلیسی در زندگی روزمره

بهترین استراتژی برای بهبود تسلط به زبان انگلیسی این است که به طور منظم با اعضای خانواده و دوستان خود به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید. اگر در زندگی روزمره خود از آن استفاده نکنید، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشید؟ این یک جنبه مهم است. مکالمات به زبان انگلیسی بدون شک به پیشرفت شما کمک می کند.

پس برو جلو و به انگلیسی صحبت کن!! هیچ چیز دیگری مهمتر نیست. این فقط در صورتی به شما کمک می کند که مهارت های شنیداری خود را تقویت کنید که فقط گوش دادن را تمرین کنید. با این حال، شما باید به طور همزمان گوش دهید و صحبت کنید، با حرف زدن اولویت.

همه ما اشتباه می کنیم

مهم است که به یاد داشته باشید که حتی گویندگان طبیعی هم اشتباه می کنند زیرا به دستور زبان توجه نمی کنند. با این حال، مهمترین چیز این است که توانایی برقراری ارتباط داشته باشید و از طرف مقابل بخواهید آنچه را که می خواهید بیان کنید درک کند. بنابراین، حتی اگر می ترسید اشتباه گرامری داشته باشید، از صحبت کردن دریغ نکنید. به صحبت ادامه دهید.

روی عبارات تمرکز کنید

برای برقراری ارتباط با افکار و احساسات خود، افراد بومی معمولاً از عبارات استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید به طور موثر به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید، باید محبوب ترین عباراتی را که توسط افراد بومی در زندگی روزمره استفاده می شود، یاد بگیرید. این فقط در مورد واژگان و دستور زبان نیست. اگر عبارات را مطالعه کنید، درک خوبی از زبان خواهید داشت.

بسیاری از عبارات در زبان انگلیسی، درست مانند زبان اصلی شما، ممکن است بی معنی باشند، اما شما همچنان به استفاده از آنها در زندگی روزمره خود ادامه می دهید. به سادگی یک دفترچه یادداشت همیشه همراه خود داشته باشید، یا روی تلفن خود، از اصطلاحات یا عباراتی که یاد می گیرید، یادداشت بردارید و سعی کنید آنها را در زندگی عادی خود بگنجانید.

انگلیسی در اطراف شما

روش های گوناگونی را در نظر بگیرید که در آن میتوان از این عبارت ها برای احاطه شدن شما استفاده کرد. زمانی که در حال خوردن صبحانه هستید سری به گوگل بزنید و آخرین مقالات پر طرفدار را پیدا کنید. گوش دادن به یک کتاب صوتی از طریق رادیو در راه محل کار خود را در نظر بگیرید. در زمان خوردن ناهار یک ویدئوی کوتاه در برنامه یوتیوب را مشاهده کنید.

از طرف دیگر، اواخر شب به پادکست گوش دهید. با این حال، اگر به طور مداوم بر یادگیری زبان انگلیسی تمرکز کنید و آن را طوری دوست داشته باشید که گویی متعلق به خودتان است، موفق خواهید شد. هیچ چیز سخت نیست! فقط به یاد داشته باشید که تاکید کمتری بر صحبت کردن به زبان مادری خود داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *